traditionale de calitate

 DACA VREI SA:

 
  • Iti definesti brand-ul personal pe baza unor elemente cheie care il vor face clar si inspirational pentru oameni
  • Iti clarifici portretul clientului ideal si cum sa i te adresezi ca sa il atingi
  • Te pozitionezi pe o piata competitiva si sa iesi in evidenta fata de alti experti din aceeasi industrie
  • Sa creezi continut care iti creste autoritatea si care atrage clienti, fiind autentic si onest
  • Iti imblanzesti teama de expunere si sa stii ce sa faci cand apare
… atunci programul maniarent este pentru tine.


 
Si uite ce spun si cateva dintre avantaje:
 
Am inceput sa am clienti din postari.

 
Au crescut frecventa postarilor si aprecierile pe pagina.

 
Constanta postarilor pentru mie este un rezultat masurabil, pentru ca pot sa vad diferenta fata de unde eram inainte de curs cand treceam printr-o perioada fara motivatie
 
Mi-am dublat followerii de pe pagina imediat dupa curs, folosind o tehnica din cele prezentate de 
 
Mi-am facut un plan editorial coerent dupa modelul propus. Ajuta enorm!

 
“Ce departe am ajuns in 6 luni dupa terminarea cursului cu Anca! Stii cand am zis ca nu cred ca eu voi vorbi in evenimente filmate live? Si acum! Maine iar am 2 emisiuni TV” - 


 

Comments

Popular posts from this blog

Skoda

Subaru

VW